Erdőjárók - a téli ködtenger felett

A kemény, hideg tél visszarettentheti a túrázni vágyókat, ugyanakkor kiváló lehetőséget is teremthet a mozgás szerelmeseinek. Így volt ez az idei téllel is hazánkban, gondoljunk csak azokra, akik a Balatont szelték át korcsolyával, illetve gyalogosan.

A leghidegebb időszakban a kollégium Erdőjáróival is kirándultunk. December 8-án Kétbükkfa- nyeregre készültünk, de menet közben az időjárás miatt módosítottunk az útvonalon. szintemelkedéssel a sűrű köd oszlani látszott. Reménykedtünk, hogy a ködtenger fölé kerülhetünk, így nem álltunk meg Kétbükkfánál, hanem Dobogókő felé vettük az irányt.
A kilátás páratlan volt. Csak a Börzsöny és a Visegrádi- hegység legmagasabb csúcsai emelkedtek ki a szürkeség fölé a lemenő nap fényében.

A Thirring- szikák felé vezető ösvénnyel is próbálkoztunk, de nem mindenki lábbelije volt alkalmas az útvonal bejárására, így visszafordultunk. Az Eötvös- menedékház előtti hóembert kicsinosítottuk, majd visszaindultunk a kollégiumba.